ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
Інституціональні проблеми економіки
Ключові слова:
система вищої школи, вищий навчальний заклад, освітньо-кваліфікаційний рівень, темп приросту, вектор розвиткуАнотація
Обґрунтовано надзвичайну значимість вищої освіти для економічного й соціального прогресу країни та необхідність дослідження тенденцій і напрямів її розвитку. Описано основні тенденції розвитку української вищої школи зароки незалежності. Розраховано і проаналізовано показники динаміки кількості українських ВНЗ різних рівнів акредитації та їх випускників за освітньо-кваліфікаційними рівнями. Проаналізовано результати функціонування системи вищої освіти в Украйні з позиції особистості й держави, а також показний ринку праці висококваліфікованих фахівців. Визначено сучасні напрями розвитку вітчизняної системи вищої освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-03
Як цитувати
Parfyonova, L. (2024). ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ: Інституціональні проблеми економіки. Economics and Law, 34(3), 54–58. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economiclaw/article/view/8511
Номер
Розділ
Статті