Політика скарг

Редакція журналу оперативно реагує та конструктивно відповідає на всі скарги. Редакційна колегія та співробітники журналу «Економіка та право» вивчатимуть конкретну скаргу відповідно до її характеру та складності, а будь-яке рішення щодо неї буде враховувати рекомендації, які надає Комітет з етики публікацій (COPE).

Пропозиції або скарги потрібно надсилати на електронну адресу журналу. Усі повідомлення будуть розглянуті, а питання вирішені протягом тридцяти робочих днів. Однак, залежно від складності скарги, для завершення розслідування може знадобитися додатковий час.

Скарга повинна бути стислою, конкретною і містити достатньо даних, щоб продемонструвати будь-яке потенційне порушення публікаційної етики. За можливості варто також надати додаткові документи, що підтверджують конкретну вимогу.

На особисті скарги на авторів, редакторів, рецензентів або редакційну колегію журналу надається відповідь із зазначенням причин, з яких скарга була визнана такою, що виходить за межі відповідальності журналу. Крім того, журнал утримується від проведення відповідного розслідування, коли скарги подаються в образливій, погрозливій або наклепницькій формі.