ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ

Інституціональні проблеми економіки

Автор(и)

  • L.G. Parfyonova Донецький національний технічний університет, м. Донецьк

Ключові слова:

система вищої школи, вищий навчальний заклад, освітньо-кваліфікаційний рівень, темп приросту, вектор розвитку

Анотація

Обґрунтовано надзвичайну значимість вищої освіти для економічного й соціального прогресу країни та необхідність дослідження тенденцій і на­прямів її розвитку. Описано основні тенденції роз­витку української вищої школи зароки незалежності. Розраховано і проаналізовано показники динаміки кількості українських ВНЗ різних рівнів акредитації та їх випускників за освітньо-кваліфікаційними рів­нями. Проаналізовано результати функціонування системи вищої освіти в Украйні з позиції особистості й держави, а також показний ринку праці високо­кваліфікованих фахівців. Визначено сучасні напрями розвитку вітчизняної системи вищої освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-03

Як цитувати

Parfyonova, L. (2024). ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ: Інституціональні проблеми економіки. Economics and Law, 34(3), 54–58. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economiclaw/article/view/8511