КРІТЕРІАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВИХ ІНВЕСТИЦІЙ

Економіко-правові проблеми інвестиційної й інноваційної діяльності

Автор(и)

  • O.V. Kendyukhov Донецький університет економіки та права, м. Донецьк
  • O.V. Kyzmenko Донецький університет економіки та права, м. Донецьк

Анотація

Проаналізовано основні підходи та розроблено систему критеріальних показників оцінки ефективності маркетингових інвестицій.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-21

Як цитувати

Kendyukhov, O., & Kyzmenko, O. (2024). КРІТЕРІАЛЬНІ ПОКАЗНИКИ ОЦІНКИ МАРКЕТИНГОВИХ ІНВЕСТИЦІЙ: Економіко-правові проблеми інвестиційної й інноваційної діяльності. Economics and Law, 17(1), 117–120. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economiclaw/article/view/10289