ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ РЕГІОНУ

Автор(и)

  • О.А. МЕЛЬНИКОВА Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.15407/econlaw.2016.03.011

Ключові слова:

територіальний маркетинг, маркетингова інформаційна система, інформаційні технології

Анотація

Розглянуто сутність і складові територіального маркетингу на прикладі регіону. Визначено важливість інформаційного забезпечення реалізації функцій терит оріа льного маркетингу в регіоні. Розроблено та запропоновано методичний підхід до формування маркетингової інформаційної системи регіону у вигляді двох взаємопов ’язаних систем – безпосередньо маркетингової інформаційної системи забезпечення регіонального розвитку, що функціонує у внутрішньому середовищі регіону, та маркетингової інформаційної системи просування регіону, що функціонує у зовнішньому середовищі регіону.

Посилання

Kotler F. (2000), Marketing v tret’em tysjacheletii: Kak sozdat’, zavoevat’ i uderzhat’ rynok [Marketing in the third millennium: How to create, win and retain market], Izdatel’stvo AST, Moskva, Russia.

Sachuk T.V. (2009),Territorial’nyj marketing [Territorial marketing], Pitter, Sankt-Peterburh, Russia.

Eleckih T.V. (2016), Marketing territorij kak mehanizm povyshenija ih konkurentosposobnosti [Marketing areas as a mechanism toenhance their competitiveness], available at: http://www.docme.ru/doc/490765/marketing-territorij-kak-mehanizm-povysheniya-ih (Accessed 7 September 2016).

Pankruhin A.P. (2006), Marketing territorij [Marketing territories], Pitter, Sankt-Peterburh, Russia.

Zhavoronkova G.V., Zhavoronkov V.O. (2010), Stratehichne upravlinnya rozvytkom rehionu [Strategic Regional Development], Scientific Journal of the Institute of International Relations of the National Aviation University: Series economics, law, political science, tourism, vol. 1, pp. 25-30.

It-tehnolog (2016) Suchasni informatsiyni tekhnolohiyi [Modern informative technologies], availableat: http://it-tehnolog.com/statti/suchasni-informatsiyni-tehnologiyi (Accessed 29 August 2016).

Gromov Ju.Ju., Didrih I.V., Ivanova O.G., Ivanovskij M.A. and Odnol’ko V.G. (2015), Informacionnye tehnologii [Information technology], Tambov State Technical University, Tambov, Russia.

Umans’kij Ju.V. (2008), Іnformacіjne zabezpechennja sistemi derzhavnogo upravlіnnja [Information support of public administration], PhD. diss., Governance arrangements, Classic PrivateUniversity, Zaporozhye, Ukraine.

Boychuk I.V. (2010), Internet v marketynhu [Internet in Marketing], Center of educational literature, Kyiv, Ukraine.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-15

Як цитувати

МЕЛЬНИКОВА, О. (2024). ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ РЕГІОНУ. Economics and Law, 45(3), 11–16. https://doi.org/10.15407/econlaw.2016.03.011