МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИМ МІСТОМ

Економіко правові проблеми управління містом

Автор(и)

  • P.V. Gudz Запорізький національний технічний університет, м. Запоріжжя https://orcid.org/0000-0002-3652-1153
  • M.V. Gudz Інститут економіко-правових досліджень НАН України, м. Донецьк

Ключові слова:

управління містом, маркетингове управління, наукові методи

Анотація

Досліджено природу маркетингового управління містом. Визначено цілі та прицнипи маркетингового підходу в управлінні сучасним містом.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-14

Як цитувати

Gudz, P., & Gudz, M. (2024). МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИМ МІСТОМ: Економіко правові проблеми управління містом. Economics and Law, 28(3), 122–125. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economiclaw/article/view/9472