ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ МІСТА

Інституційні та інвестиційні проблеми розвитку економіки

Автор(и)

  • O.P. Kobylyatskyi Луганська філія Інституту економіко-правових досліджень НАН України, м. Луганськ

Ключові слова:

маркетинг міста, маркетинг-мікс, брендінг, конкурентні переваги

Анотація

Досліджено сутність маркетингу міста. Проаналізовано підходи в науковій літературі щодо змістовності даного поняття. Визначено роль брендінгу в маркетингу міста.The paper studies the essence of city marketing. 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Як цитувати

Kobylyatskyi, O. (2024). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ МІСТА: Інституційні та інвестиційні проблеми розвитку економіки. Economics and Law, 33(2), 100–103. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economiclaw/article/view/8438