ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ МІСТА
Інституційні та інвестиційні проблеми розвитку економіки
Ключові слова:
маркетинг міста, маркетинг-мікс, брендінг, конкурентні перевагиАнотація
Досліджено сутність маркетингу міста. Проаналізовано підходи в науковій літературі щодо змістовності даного поняття. Визначено роль брендінгу в маркетингу міста.The paper studies the essence of city marketing.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-02
Як цитувати
Kobylyatskyi, O. (2024). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ МІСТА: Інституційні та інвестиційні проблеми розвитку економіки. Economics and Law, 33(2), 100–103. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economiclaw/article/view/8438
Номер
Розділ
Статті