РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ МІСТА ЛУГАНСЬКА

Автор(и)

  • O.P. Kobylyatskyi Інститут економіко-правових досліджень НАН України, м. Донецьк

DOI:

https://doi.org/10.15407/econlaw.2014.01.115

Ключові слова:

концепція, бренд міста, Луганськ, імідж

Анотація

Розроблено концепцію формування бренду міста Луганська. Детально описано кожен зі складових блоків концепції. Створено план стратегічних дій щодо покра­щення конкурентних позицій міста Луганська. Визна­чено місце формування іміджу в загальній концепції бренду міста.

Посилання

Ashworth G.J. Marketing of places: What are we doing? Marketing Urbano International Conference, Edizioni Torino Incontra. 1994. P. 643-649.

Kotler F., Asplund K., Rejn I., Hajder D. Marketing mest. Privlechenie investicij, predprijatij, zhitelej i turistov v goroda, kommuny, regiony i strany Evropy. : Stokgol'mskaja shkola jekonomiki v Sankt-Peterburge, 2005. 385 s.

Hubbard P., Hall T. The Entrepreneurial City: Geographies of Politics, Regimes and Representations. Chichester: John Wiley & Sons. 1998. 376 p.

Pankruhin A.P. Marketing territorij: ucheb. posobie. M.: Izd-vo RAGS, 2002. 328 c.

Metaxas T. City Marketing and City Competitiveness: An Effort of Reviewing the Last 25 years. Discussion Paper Series. 2007. Vol. 13(18). P. 403-422.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-30

Як цитувати

Kobylyatskyi, O. (2024). РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ МІСТА ЛУГАНСЬКА. Economics and Law, 38(1), 115–121. https://doi.org/10.15407/econlaw.2014.01.115