РОЗРОБКА КОНЦЕПЦІЇ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ МІСТА ЛУГАНСЬКА
DOI:
https://doi.org/10.15407/econlaw.2014.01.115Ключові слова:
концепція, бренд міста, Луганськ, іміджАнотація
Розроблено концепцію формування бренду міста Луганська. Детально описано кожен зі складових блоків концепції. Створено план стратегічних дій щодо покращення конкурентних позицій міста Луганська. Визначено місце формування іміджу в загальній концепції бренду міста.
Посилання
Ashworth G.J. Marketing of places: What are we doing? Marketing Urbano International Conference, Edizioni Torino Incontra. 1994. P. 643-649.
Kotler F., Asplund K., Rejn I., Hajder D. Marketing mest. Privlechenie investicij, predprijatij, zhitelej i turistov v goroda, kommuny, regiony i strany Evropy. : Stokgol'mskaja shkola jekonomiki v Sankt-Peterburge, 2005. 385 s.
Hubbard P., Hall T. The Entrepreneurial City: Geographies of Politics, Regimes and Representations. Chichester: John Wiley & Sons. 1998. 376 p.
Pankruhin A.P. Marketing territorij: ucheb. posobie. M.: Izd-vo RAGS, 2002. 328 c.
Metaxas T. City Marketing and City Competitiveness: An Effort of Reviewing the Last 25 years. Discussion Paper Series. 2007. Vol. 13(18). P. 403-422.