ФОРМУВАННЯ ПРАВОВИХ ЗАСАД ФРАНЧАЙЗИНГА В УКРАЇНІ

Проблеми розвитку законодавства України

Автор(и)

  • T.O. Stepanova Донецький національний технічний університет, м Донецьк
  • O.S. Kvilinsky Донецький національний технічний університет, м Донецьк

Ключові слова:

франчайзинг, франшиза, франчайзер, франчайзі, гармонізація інтересів

Анотація

Розглянуто процес формування правових засад франчайзинга в Україні. Проаналізовано франчайзингові відносини з погляду гармонізації інтересів кожного з учасників. Запропоновано методику для розрахунку компенсаційного платежу при поверненні франшизи. На основі проведеного дослідження запропоновано рекомендації щодо зміни і доповнення нормативно-правової бази Цивільного кодексу України.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-16

Як цитувати

Stepanova, T., & Kvilinsky, O. (2024). ФОРМУВАННЯ ПРАВОВИХ ЗАСАД ФРАНЧАЙЗИНГА В УКРАЇНІ: Проблеми розвитку законодавства України. Economics and Law, 25(3), 23–28. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economiclaw/article/view/9548