ЯКІСТЬ ПОСЛУГ ВИЩОЇ ШКОЛИ: СУТНІСТЬ І ОЦІНКА

Демографія, економіка праці, соціальна економіка та політика

Автор(и)

  • M.V. Artyukhina Слов’янський державний педагогічний університет, м. Слов’янськ
  • N.V. Kravchenko Слов’янський державний педагогічний університет, м. Слов’янськ

Ключові слова:

сутність і оцінка якості послуг, вища школа, міжнародні стандарти

Анотація

Розглянуто підходи до розуміння сутності та оцінки якості послуг вищої школи. Запропоновано при оцінці якості послуг вищих навчальних закладів використовувати концепцію «петлі якості», міжнародні стандарти та японську концепцію оцінювання й управління якістю.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-14

Як цитувати

Artyukhina, M., & Kravchenko, N. (2024). ЯКІСТЬ ПОСЛУГ ВИЩОЇ ШКОЛИ: СУТНІСТЬ І ОЦІНКА: Демографія, економіка праці, соціальна економіка та політика. Economics and Law, 28(3), 35–40. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economiclaw/article/view/9448