ЯКІСТЬ ПОСЛУГ ВИЩОЇ ШКОЛИ: СУТНІСТЬ І ОЦІНКА
Демографія, економіка праці, соціальна економіка та політика
Ключові слова:
сутність і оцінка якості послуг, вища школа, міжнародні стандартиАнотація
Розглянуто підходи до розуміння сутності та оцінки якості послуг вищої школи. Запропоновано при оцінці якості послуг вищих навчальних закладів використовувати концепцію «петлі якості», міжнародні стандарти та японську концепцію оцінювання й управління якістю.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-14
Як цитувати
Artyukhina, M., & Kravchenko, N. (2024). ЯКІСТЬ ПОСЛУГ ВИЩОЇ ШКОЛИ: СУТНІСТЬ І ОЦІНКА: Демографія, економіка праці, соціальна економіка та політика. Economics and Law, 28(3), 35–40. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economiclaw/article/view/9448
Номер
Розділ
Статті