ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ Й ОКРЕМИХ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ
Право зарубіжних країн
Ключові слова:
правове регулювання, зовнішня реклама, перспективи розвитку, зарубіжні країниАнотація
Розглянуто засади правового регулювання зовнішньої реклами в Україні й окремих зарубіжних країнах. За підсумками проведеного аналізу визначено перспективи розвитку вітчизняного правового поля у сфері зовнішньої реклами.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-10
Як цитувати
Kurchyn О. (2024). ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ Й ОКРЕМИХ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ: Право зарубіжних країн. Economics and Law, 27(2), 132–137. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economiclaw/article/view/9331
Номер
Розділ
Статті