ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ Й ОКРЕМИХ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ

Право зарубіжних країн

Автор(и)

  • О.G. Kurchyn Інститут економіко-правових досліджень НАН України, м. Донецьк

Ключові слова:

правове регулювання, зовнішня реклама, перспективи розвитку, зарубіжні країни

Анотація

Розглянуто засади правового регулювання зовнішньої реклами в Україні й окремих зарубіжних країнах. За підсумками проведеного аналізу визначено перспективи розвитку вітчизняного правового поля у сфері зовнішньої реклами.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-10

Як цитувати

Kurchyn О. (2024). ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ В УКРАЇНІ Й ОКРЕМИХ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ: Право зарубіжних країн. Economics and Law, 27(2), 132–137. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economiclaw/article/view/9331