ІДЕНТИФІКАЦІЯ ТА ПОЗИЦІОНУВАННЯ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД: МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15407/econlaw.2019.01.044

Ключові слова:

ідентифікація, позиціонування, об’єднані територіальні громади, методичний інструментарій

Анотація

Викладено науково-практичне обґрунтування розробки методичного інстру мен тарію ідентифікації та позиціонування об’єднаних територіальних громад. Розроблено структурно-логічну схему обґрунтування розробки такого інструментарію для об’єднаних територіальних громад Луганської та Донецької областей, сформовано перелік комплементарних аналітичних процедур. До методичного інстру ментарію віднесено: методичні рекомендації щодо ідентифікації об’єднаних тери торіальних громад України; карти позиціонування об’єднаних територіальних громад Луганської та Донецької областей; методичні рекомендації щодо позиціонування об’єднаних територіальних громад Луганської та Донецької областей.

Посилання

Detsentralizatsiia daie mozhlyvosti. URL: https://decentralization.gov.ua/gromada [in Ukrainian].

Ries A., Trout J. Positioning. The Battle for Your Mind. McGraw-Hill Education, 2001. 224 p.

Traut Dzh., Rais El. Novoe pozitsionirovanie. SPb.: Piter, 2002. 115 p. [in Russian]

Kotler F. Marketynh menedzhment. SPb.: Piter, 2006. 146 p. [in Russian]

Instytut hromadskoho suspilstva. URL: www.csi.org.ua [in Ukrainian].

Bukovynskyi tsentr vyborchykh tekhnolohii. URL: https://ca.ligazakon.net/document/26035846/balances [in Ukrainian].

Dosvid obiednannia terytorialnykh hromad na skhodi Ukrainy: ekonomiko-pravovi aspekty: kolektyvna monohrafiia. Za nauk. red. V.A. Ustymenka ta I.V. Zablodskoi. Kyiv: VISTKA, 2017. 209 p. [in Ukrainian].

Zablodska I.V., Litvinova I.M., Kasianova V.O. Tekhnolohiia provedennia rebre-dynhu terytorii (rehionu) na skho di Ukrainy. Tekhnolohiia-2018: XXI materialy mizhnar. nauk.-tekhn. konf. (20-21 kvit. 2018 r., m. Sievierodonetsk). Ch. II. Sievierodonetsk, 2018. P. 183-184 [in Ukrainian].

Hrechana S.I., Rohozian Yu.S. Kartohrafichnyi metod dlia zabezpechennia rozvytku spivpratsi ob`iednanykh te rytorialnykh hromad. Ekonomika Ukrainy. 2017. No. 10. P. 65-73 [in Ukrainian].

Rohozian Yu.S. Zbir informatsii ta protsedura vyvchennia hromadskoi dumky dlia rozrobky Stratehii rozvytku obiednanoi terytorialnoi hromady. Ekonomika ta derzhava. 2017. No. 8. P. 49-52 [in Ukrainian].

Identyfikatsiia. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Identyfikatsiia [in Ukrainian].

Anhol’t S., Hil’dret D. Brend Amerika: mat’ vseh brendov. Moscow: Dobraja kniga, 2010. 232 p. [in Russian].

Prych M.I. Pozytsionuvannia yak element stratehii brendu mista: dosvid Polshchi. Terytorialnyi rozvytok ta rehionalna ekonomika. 2017. No. 4(14). P. 102-106.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-04

Як цитувати

УСТИМЕНКО, В., ЗАБЛОДСЬКА, І., БУРБЕЛО, С., ЗАБЛОДСЬКА, Д., & САЄНКО, П. (2024). ІДЕНТИФІКАЦІЯ ТА ПОЗИЦІОНУВАННЯ ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД: МЕТОДИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ. Economics and Law, 52(1), 44–50. https://doi.org/10.15407/econlaw.2019.01.044