ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У МАРКЕТИНГОВІЙ ТОВАРНІЙ ТА КОМУНІКАЦІЙНІЙ ПОЛІТИЦІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15407/econlaw.2020.02.066

Ключові слова:

маркетингові дослідження, маркетингові інновації, маркетингова товарна політика, маркетингова комунікаційна політика, Big Data Analysis, технології штучного інтелекту, ритейл

Анотація

Узагальнено варіанти застосування компаніями інструментів штучного інтелекту та поглибленої аналітики сайту в маркетинговій товарній та комунікаційній політиці гравців ринку FMCG (ринок товарів широкого вжитку). Окреслено перспективи, переваги та проблеми застосування Big Data Analysis як інновації маркетингових досліджень у сфері ритейлу. Визначено завдання, які технологія Big Data Analysis здатна вирішити в процесах формування та реалізації маркетингової товарної та комунікаційної політики локальних і регіональних торговельних мереж, інших операторів ритейл-бізнесу. Доведено, що сама по собі Big Data як маркетингова інновація не дає жодної конкурентної переваги, і тільки її правильне використання може надати маркетингу торговельної мережі розуміння, як треба діяти. Визначено напрями пошуку рішень з розроблення дій щодо подолання наслідків «коронакризи» аналітичними інструментами, які можуть скоригувати товарну та комунікаційну політику торговельних закладів.

Посилання

Syniavskyi M. Koronavirus vs biznes: yak Big Data dopomozhe ryteilu podolaty koronakryzu. Mind.ua. 16.04.2020. URL: https://mind.ua/openmind/20209726-koronavirus-vs-biznes-yak-big-data-dopomozhe-ritejlu-podolatikoronakrizu [in Ukrainian].

Sait mizhnarodnoi kompanii Boston Consulting Group. URL: https://www.bcg.com/ [in Ukrainian].

Rost cherez innovacii. Analiticheskij otchet. URL: https://ru.investinrussia.com/data/files/sectors/ru/inno-1.pdf [in Russian].

Gijom Sh., Dzheff G., De Bellefon N., Tejlor S., Vinsent L., Zhjul’en B., Dzhimmi R. Iskusstvennyj intellekt i uglublennaja analitika. Novye vozmozhnosti dlja rosta v sfere potrebitel’skih tovarov. BCG Review. 2019. No. 46. Aprel’. P. 35-43. URL: https://image-src.bcg.com/Images/BCG_Review_April-2019_tcm27-217213.pdf [in Russian].

Next Big Thing: Srez po global’nomu venchurnomu rynku i naibolee proryvnym tehnologijam, novym biznes modeljam. Strategy&. 2018. URL: https://www.strategyand.pwc.com/ru/ru/reports/2018/next-big-thing-q2.html [in Russian].

Arhangel’skaja S. Dejstvitel’no bol’shie dannye: kak big data pomogaet kompanijam zarabatyvat’. The Bell. 17.02.2020. URL: https://thebell.io/dejstvitelno-bolshie-dannye-kak-big-data-pomogaet-kompaniyam-zarabatyvat/ [in Russian].

Bol’shie dannye (Big Data). Tadviser: Gosudarstvo. Biznes. IT. 24.10.2017. URL: https://www.tadviser.ru/index.php/Stat’ja:Bol’shie_dannye_(Big_Data) [in Russian].

Manyika J., Chui M., Brown B., Bughin J., Dobbs R., Roxburgh C., and Hung Byers A. Big data: The next fron tier for innovation, competition, and productivity. McKinsey & Company. URL: https://www.mckinsey.com/businessfunctions/mckinsey-digital/our-insights/big-data-the-next-frontier-for-innovation#

Goad N., Robinson Dzh., Aviles S. Kak udovletvorit’ potrebnosti pokupatelej pri pomoshhi bol’shih dannyh. BCG Review. 2019. Aprel’. No. 46. P. 35-43. URL: https://image-src.bcg.com/Images/BCG_Review_April-2019_tcm27-217213.pdf [in Russian].

Sambudagva D.B. Big Data Analysis v sfere produktovogo ritejla. Biznes-obrazovanie v jekonomike znanij. 2015. No. 1. P. 113-114. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/big-data-analysis-v-sfere-produktovogo-riteyla [in Russian].

Majer-Shenberger V., Kuk’er K. Bol’shie dannye. Revoljucija, kotoraja izmenit to, kak my zhivem, rabotaem i myslim. M. : Mann, Ivanov i Ferber, 2014. 240 p. [in Russian].

Tan P.-N. Introduction to Data Mining. Addison-Wesley Longman Publishing Co., Inc. Boston, MA, USA, 2005. 202 p.

Big Data v sovremennom ritejle: prediktivnye tehnologii dlja rosta Retention i LTV. 23.07.2020. URL: https://retailrocket.ru/blog/big-data-v-sovremennom-ritejle/ [in Russian].

Zahir M. Reklama dlja umnyh: kak retejl ispol’zuet tehnologii v bor’be za pokupatelja. Forbes. 14.02.2019. URL: https://www.forbes.ru/tehnologii/372373-reklama-dlya-umnyh-kak-reteyl-ispolzuet-tehnologii-v-borbe-zapokupatelya [in Russian].

More than just a [FirstName]. Real consumers share whatpersonalized experiences they expect. URL: https://us.epsilon.com/power-of-me

Baranov R. Analiz Big Data v ritejle: ot jeksperimentov k biznes-kejsam. URL: https://retail-loyalty.org/journal_retail_loyalty/read_online/art181701/ [in Russian].

Budnikevych I. Munitsypalnyi marketynh: teoriia, metodolohiia, praktyka: monohrafiia. Chernivtsi: Chernivetskyi natsionalnyi universytet. 2012. 645 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-27

Як цитувати

БУДНІКЕВИЧ, І., ЧЕРДАНЦЕВА, І., & КРУПЕННА, І. (2024). ІННОВАЦІЙНІ ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У МАРКЕТИНГОВІЙ ТОВАРНІЙ ТА КОМУНІКАЦІЙНІЙ ПОЛІТИЦІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Economics and Law, 57(2), 66–76. https://doi.org/10.15407/econlaw.2020.02.066