МОДЕЛІ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.15407/econlaw.2022.03.097Ключові слова:
інноваційна модель, Центр трансферу технологій, інноваційна діяльність, модель, державно-приватне партнерствоАнотація
Розглянуто моделі інноваційного процесу. Запропоновано процес створення Центру трансферу технологій для комерціалізації результатів наукових досліджень і розроблень, отриманих із використанням коштів державного бюджету та функції, які він буде здійснювати. Проаналізовано програми державно-приватного партнерства у промислово розвинених країнах, що стимулюють тісні контакти між науковим і промисловим секторами економіки й орієнтують державні дослідження на промислові інновації. Розглянуто базові моделі інноваційної діяльності у світовій практиці.
Посилання
Sahal D. Tehnicheskij progress: koncepcii, modeli, ocenki. Moscow: Progress, 1985. 367 p. [Сахал Д. Технический прогресс: концепции, модели, оценки. Москва: Прогресс, 1985. 367 с.].
Belousov D.R., Solncev O.G., Hromov M.Ju. Postroenie dolgosrochnogo nauchno-tehnologicheskogo prognoza dlja Rossii metodom Forsajt. Problemy prognozirovanija. 2007. № 5. P. 18—25 [Белоусов Д.Р., Солнцев О.Г., Хромов М.Ю. Построение долгосрочного научно-технологического прогноза для России методом Форсайт. Проблемы прогнозирования. 2007. № 5. С. 18—25].
Rothwell R. Toward the fifth-generation innovation process. International Marketing Review. 1994. No. 1. P. 7—31.
Innovacionnaja jekonomika. Pod obshh. red. A.A. Dynkina, N.I. Ivanovoj. Moscow: Nauka, 2001. 294 p. [Инновационная экономика. Под общ. ред. А.А. Дынкина, Н.И. Ивановой. Москва: Наука, 2001. 294 с.].
Ramos M., Sequeira T. Incentivos ao Investimento e Desenvolvimento Regional. Tese de Doutoramento. Universidade de Tras-os-Montes e Alto Douro, Vila Real, 2006. 143 p.
Hotjasheva O.M. Innovacionnyj menedzhment. Saint Petersburg: Piter, 2005. 318 p. [Хотяшева О.М. Инновационный менеджмент. Санкт-Петербург: Питер, 2005. 318 с.].
Klochkov V.V. Upravlenie innovacionnym razvitiem naukoemkoj promyshlennosti: modeli i reshenija. Moscow: IPU RAN, 2010. 168 p. [Клочков В.В. Управление инновационным развитием наукоемкой промышленности: модели и решения. Москва: ИПУ РАН, 2010. 168 с.].
Berry L., Shostack G., Upah G. Relationship marketing. In Emerging Perspectives of Service Marketing. Chicago, IL, 1983. 185 p.
McGarry E.D., Cox R., Alderson W. Some functions of marketing reconsidered. In Theory in Marketing. Irwin: Homewood, IL, 1950. 307 p.
Alderson W. Dynamic Marketing Behavior: A Functionalist Theory of Marketing. Irwin: Homewood, IL, 1965. 237 p.
Adler L. Symbiotic marketing. Harvard Business Review. 1966. No. 45 (2). P. 59—71.
Arndt J. Toward a concept of domesticated markets. Journal of Marketing. 1979. No. 43 (4). P. 69—75.
Hakansson H., Snehota I. No business is an island. Scandinavian Journal of Management. 1989. No. 5 (3). P. 187—220.
Hallen L., Johanson J., Seyed-Mohamed N. Interterm adaptation in business relationships. Journal of Marketing. 19914. No. 558 (2). P. 29—37.
Anderson J., Hakansson H., Johanson J. Dyadic business relationships within a business network context. Journal of Marketing. 1994. No. 58 (4). P. 1—15.