ГРАДІЄНТИ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВИЩОЇ ШКОЛИ: ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ

Автор(и)

  • О.А. Кратт Донецький національний технічний університет
  • М.В. Артюхіна Донецький національний технічний університет

Ключові слова:

потенціал, вища школа, реалізація, концепція, специфіка, структура

Анотація

Одним із напрямів сучасної теорії менеджменту є розвиток концепції соціально-економічного потенціалу організації. Застосування цієї концепції, як методу підвищення ефективності управління вищою школою, дасть змогу їй сьогодні встояти в умовах складного і мінливого бізнес-середовища. У статті розглянуто специфіку структури, реалізації та формування соціально-економічного потенціалу вищої школи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-21

Як цитувати

Кратт, О., & Артюхіна, М. (2024). ГРАДІЄНТИ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВИЩОЇ ШКОЛИ: ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ. Economics and Law, 22(3), 94–98. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economiclaw/article/view/9705