ГРАДІЄНТИ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВИЩОЇ ШКОЛИ: ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ
Ключові слова:
потенціал, вища школа, реалізація, концепція, специфіка, структураАнотація
Одним із напрямів сучасної теорії менеджменту є розвиток концепції соціально-економічного потенціалу організації. Застосування цієї концепції, як методу підвищення ефективності управління вищою школою, дасть змогу їй сьогодні встояти в умовах складного і мінливого бізнес-середовища. У статті розглянуто специфіку структури, реалізації та формування соціально-економічного потенціалу вищої школи.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-10-21
Як цитувати
Кратт, О., & Артюхіна, М. (2024). ГРАДІЄНТИ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ВИЩОЇ ШКОЛИ: ФОРМУВАННЯ ТА РЕАЛІЗАЦІЯ. Economics and Law, 22(3), 94–98. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economiclaw/article/view/9705
Номер
Розділ
Статті