ПРОЦЕС СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЮ РОЗВИТКОМ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА: ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОАКТИВНОСТІ

Проблеми управління виробництвом

Автор(и)

  • D.V. Raiko Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», м. Харків

Анотація

Розглянуто види стратегічного управління: реактивне (відповідь підприємства на дії партнерів, споживачів та ін., тобто суб’єктів зовнішнього середовища та стан внутрішнього середовища), проактивне (формування відношення до підприємства та його дій у зовнішньому середовищі та упереджувальна діагностика і прогнозування стану використання економічних ресурсів внутрішнього середовища). Відзначено, що проективне управління відповідає сучасному маркетингу як філософії бізнесу, оскільки останній формує ринок щодо позитивного сприйняття дій підприємства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-17

Як цитувати

Raiko, D. (2024). ПРОЦЕС СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЮ РОЗВИТКОМ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА: ОБҐРУНТУВАННЯ ПРОАКТИВНОСТІ: Проблеми управління виробництвом. Economics and Law, 20(1), 118–122. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economiclaw/article/view/9632