НАПРЯМИ ВТІЛЕННЯ ІННОВАЦІЙ У МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ УКРАЇНИ У СУЧАСНИХ УМОВАХ

Автор(и)

  • Н.С. КОСАР Національний університет «Львівська політехніка» https://orcid.org/0000-0003-0180-2630
  • Н.Є. КУЗЬО Національний університет «Львівська політехніка»

DOI:

https://doi.org/10.15407/econlaw.2018.01.143

Ключові слова:

комерційні банки, банківська система, інновації, попит на банківські продукти, фінансування стартапів, методи ідентифікації клієнтів, цифровий мерчандайзинг

Анотація

Досліджено тенденції розвитку ринку банківських продуктів України у сучасних умовах. Установлено, що найстійкіші позиції на ньому займають банки з іноземним капіталом, які мають високий імідж та є інноваційно орієнтованими. На підставі аналізу вторинної маркетингової інформації визначено позитивні тенденції у сфері зростання попиту на банківські продукти. З використанням кореляційно-регресійного аналізу визначено прогнозоване значення розміру кредитів банківської системи України. На основі концепції бенчмаркінгу встановлено перспективні напрями втілення інновацій у маркетингову діяльність комерційних банків України.

Посилання

Veselova M.Iu. Suchasni tendentsii zastosuvannia marketynhu v bankakh Ukrainy. Molodyi vchenyi. 2016. No. 1(1): 26—30 [in Ukrainian].

Kolodiziev O.M., Biliaieva V.Iu. Formuvannia kliientskykh vidnosyn iz bankom na zasadakh marketynhu v suchasnykh umovakh. Biznes Inform. 2016. No. 3: 209—213 [in Ukrainian].

Kozmenko S.M., Vasylieva T.A., Lieonov S.V. Marketynh bankivskykh innovatsii. Marketynh i menedzhment innovatsii. 2011. No. 1: 13—28 [in Ukrainian].

Slobodianiuk N.O., Semenivska O.M. Marketynh yak instrument pidvyshchennia efektyvnosti komertsiinoho banku. Hlobalni ta natsionalni problemy ekonomiky. 2016. Vypusk 14. URL: http://global-national.in.ua/archive/14-2016/170.pdf [in Ukrainian].

Sydorenko V.A. Innovatsiini napriamy rozvytku filii/viddilen bankiv ta problemy zabezpechennia yikh efektyvnosti. Finansovyi prostir. 2016. № 1 (21): 41—46 [in Ukrainian].

Kolichestvo bankov v Ukraine. Portal “Minfin”. URL: https://index.minfin.com.ua/bank/stat/count.php [in Russian].

NBU po-novomu rozpodilyv banky na hrupy. Multymediina platforma inomovlennia Ukrainy “UkrInform”. URL: https:// www.ukrinform.ua/rubric-economy/2173752-nbu-ponovomu-rozpodiliv-banki-na-grupi.html [in Ukrainian].

Kostohryz V.H. Innovatsii bankiv z inozemnym kapitalom u bankivskii systemi Ukrainy. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia “Ekonomichni nauky”. 2016. Vypusk 16. Chastyna 2: 108—111 [in Ukrainian].

Reitynh stiikosti bankiv za pidsumkamy III kvartalu 2017 r. Portal “Minfin”. URL: https://minfin.com.ua/ua/banks/rating [in Ukrainian].

Z pochatku roku v Ukraini zakrylosia 321 viddilennia bankiv. Ekonomichna pravda. URL: https://www.epravda.com.ua/news/2017/05/12/624 [in Ukrainian].

Nazvany samye nadezhnye banki Ukrainy v 2017 godu. AgroPortal. URL: http://agroportal.ua/news/vlast/nazvany-samyenadezhnye-banki-ukrainy-v-2017-godu [in Russian].

Banky pochynaiut kredytuvaty biznes ta pryskoriuiut kredytuvannia naselennia. Zvit NBU “Ohliad bankivskoho sektoru”. Ofitsiinyi sait Natsionalnoho banku Ukrainy. URL: https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=58539309 [in Ukrainian].

Tsohorich u bankakh ochikuiut zrostannia popytu na kredyty vid biznesu ta naselennia. Multymediina platforma ino movlennia Ukrainy “UkrInform”. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/2387156-cogoric-u-bankah-ocikuutzrostanna-popitu-na-krediti-vid-biznesu-ta-naselenna.html [in Ukrainian].

Pokaznyky diialnosti bankiv. Portal “Minfin”. URL: https://www.index.minfin.com.ua/bank/stat [in Ukrainian].

Cherkashyna K.F., Trokhymenko K.S. Novi multyvaliutni bankivski produkty v Ukraini yak skladova antykryzovykh zakhodiv. Naukovyi visnyk Khersonskoho derzhavnoho universytetu. Seriia “Ekonomichni nauky”. 2016. Vypusk 16. Chastyna 3: 137—140 [in Ukrainian].

Veselova M.Iu. Novi tendentsii marketynhovoi diialnosti komertsiinykh bankiv: zarubizhnyi dosvid. Stalyi rozvytok ekonomiky. 2014. No. 3(25): 217—222 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-09

Як цитувати

КОСАР, Н., & КУЗЬО, Н. (2024). НАПРЯМИ ВТІЛЕННЯ ІННОВАЦІЙ У МАРКЕТИНГОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ УКРАЇНИ У СУЧАСНИХ УМОВАХ. Economics and Law, 49(1), 143–150. https://doi.org/10.15407/econlaw.2018.01.143