ОЦІНКА ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ У ПРИВАТНІЙ БАНКІВСЬКІЙ СИСТЕМІ АЗЕРБАЙДЖАНУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15407/economyukr.2022.06.066

Ключові слова:

банківська система Азербайджану, задоволеність клієнтів, лояльність клієнтів.

Анотація

Розроблено принципи і методологічний апарат системи підвищення лояльності клієнтів банківських послуг на основі маркетингу відносин у банківській системі Азербайджану. Відповідно до поставленої мети вирішено такі завдання:

  1. Встановлено особливості банківських послуг, що визначають специфіку маркетингу банківських послуг.
  2. Проаналізовано сфери застосування психологічних теорій мотивації в маркетингу банківських послуг і висвітлено особливості процесу прийняття рішення про придбання банківських послуг.
  3. Досліджено стан і перспективи вітчизняного ринку банківських послуг, його структуру, конкурентне середовище.
  4. Проведено порівняльний аналіз пропозиції азербайджанських та іноземних банків.
  5. Визначено фактори, що впливають на формування лояльності клієнтів.
  6. Досліджено інструменти маркетингу відносин, які використовуються для підвищення лояльності клієнтів.
  7. Розроблено методологічний апарат системи підвищення лояльності споживачів банківських послуг. Зокрема, запропоновано процедуру оцінки задоволеності клієнтів –– основної складової лояльності; розроблено процедуру визначення ключових споживачів; описано стратегії підвищення лояльності ключових споживачів; наведено конкретні способи підвищення лояльності.

 

Посилання

Cebeci I., Cabuk Z. Tuketicilerin banka tercihini etkileyen faktorlerin belirlenmesi: Giresunda bir arastirma. Finansal Arasdirmalar Dergisi, 2016, Vol. 8, No. 14, pp. 57-66.

doi.org/10.14784/jfrs.35440

Blaug M. Economic theory in retrospect. Cambridge University Press, 1962.

Faramarzpour F., Mahmoudzadeh A. The effect of marketing of bank services on customers' preference of private banks: Case study of Mellat and Tejarat banks in Khorasan Razavi Province. International Journal of Management, Accounting and Economics, 2015, Vol. 2, No. 3, pp. 219-232.

Batra R., Myers J.G., Aaker D.A. Advertising Management. Kyiv, 1999 [in Russian].

Chigamba C., Fatoki O. Factors influencing the choice of commercial banks by university students in South Africa. International Journal of Business and Management, 2011, Vol. 6, No. 6, pp. 66-76.

doi.org/10.5539/ijbm.v6n6p66

Taskin C., Akat O., Erol Z. Determining consumer choice criteria in bank selection: A research in Bursa. Anadolu Universitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020, Vol. 3, No. 3, pp. 11-22.

Mokhlis S. Relevancy and Measurement of Religiosity in Consumer Behavior Research. International Business Research, 2009, Vol. 2, pp. 75-84.

doi.org/10.5539/ibr.v2n3p75

Karamustafa K., Yildirim M. Tuketicilerin bireysel banka tercihine iliskin Kayseri ilinde yapilan bir arastirma. Ekonomik ve sosyal araştırmalar dergisi, 2007, Vol. 3, No. 3, pp. 56-92.

Rozanova V.A. Psychology of Management. Moscow, 1999 [in Russian].

Rossiter J.R., Percy L. Advertising and Promotion Management. Saint-Petersburg, 2000 [in Russian].

Solovyev B.A. Marketing. Moscow, 1993 [in Russian].

Joshi A., Kale S., Chandel S., Pal D.K. Likert Scale: Explored and Explained. British Journal of Applied Science and Technology, 2015, Vol. 7, Iss. 4, pp. 396-403. doi.org/10.9734/BJAST/2015/14975

doi.org/10.9734/BJAST/2015/14975

Ishikawa K. What is quality control? The Japanese way. Moscow, 1988 [in Russian].

doi.org/10.1007/978-94-011-7688-0_1

Birger H. Relevance Research: the Missing Perspectives: «Non-relevance» and «Epistemological Relevance». Journal of the American Society for Information Science, 2000, No. 51 (2), pp. 209-211.

doi.org/10.1002/(SICI)1097-4571(2000)51:2<209::AID-ASI14>3.0.CO;2-B

Krasnov V.K., Krasnov G.A., Lvova M.V. Application of selective procedures for minimization of probabilistic risks of the auditor. Journal of the Russian University of Cooperation, 2016, No. 1 (23), pp. 62-64 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

26.06.2024

Як цитувати

САФАРЛІ, Е., & ГАСІМЗАДЕ, Н. (2024). ОЦІНКА ЗАДОВОЛЕНОСТІ КЛІЄНТІВ У ПРИВАТНІЙ БАНКІВСЬКІЙ СИСТЕМІ АЗЕРБАЙДЖАНУ. Економіка України, 65(6 (727), 66–83. https://doi.org/10.15407/economyukr.2022.06.066

Номер

Розділ

Економіка зарубіжних країн