ЧИ ПОТРІБНІ ЗНАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ МЕТОДІВ І МОДЕЛЕЙ СУЧАСНИМ МАГІСТРАМ ЕКОНОМІКИ?

Автор(и)

Анотація

Науковий компонент освітньої та наукової програми магістра економічних наук повинен включати різноманітні інструменти дослідження, зокрема знання й вміння щодо застосування математичних і статистичних методів та моделей у економічних дослідженнях. Однак такі здібності випускників відсутні згідно з стандартами вищої освіти за спеціальностями 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 051 «Економіка», 073 «Менеджмент». Як наслідок, наукові дисципліни, пов’язані з математичним і статистичним моделюванням і прогнозуванням економічних показників, зникли з освітніх програм і планів підготовки майбутніх магістрів. Така ситуація є невигідною як для української економіки в цілому, так і для економічної освіти зокрема. Це вимагає негайного коригування стандартів вищої освіти з метою включення до освітніх та професійних програм магістрів вивчення математичних і статистичних методів та моделей економічних процесів та явищ на всіх рівнях управління. Це розширить загальний професійний кругозір випускників і дозволить їм використовувати сучасні кількісні методи, моделі та комп’ютерні програми в бізнесі для обґрунтування оптимальних управлінських рішень.

Посилання

Popkov V. World-system theory of Wallerstein and the fate of the system alternative. International and Political Studies, 2020, Iss. 33, pp. 52-67 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

30.07.2024

Як цитувати

ЯНКОВИЙ , О. (2024). ЧИ ПОТРІБНІ ЗНАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ МЕТОДІВ І МОДЕЛЕЙ СУЧАСНИМ МАГІСТРАМ ЕКОНОМІКИ?. Економіка України, 64(9 (718), 94–100. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economyukr/article/view/2021-09-5

Номер

Розділ

Замітки і листи