РОЛЬ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ У СУЧАСНОМУ “ОСВІТНЬОМУ ЛАНДШАФТІ”
Ключові слова:
масовий відкритий онлайнBкурс, освітній стартап, навчальний хаб, монетизація освітиАнотація
Показано, яку роль відіграють масові відкриті онлайнBкурси в організації системи дистанційного навчання. Дано оцінку топовим світовим ресурсам у сфері онлайн-освіти.
Обгрунтовано індикатори оцінювання якості та ефективності масових відкритих онлайн-
курсів, що стосуються завершеності курсу, категорії осіб, які відвідують онлайн-платформи, та рівня відкритості й доступності курсу. Визначено шляхи фінансового утриB
мання більшості впливових освітніх платформ і запропоновано заходи, які сприятимуть швидшому долученню національних освітніх установ до міжнародної практики популяризації електронного формату навчання.
Посилання
Eagleton T. The slow death of the university. The chronicle of higher education.
, № 5, available at: chronicle.com/article/The Slow Death of the/228991/.
Rakhmistryuk I. Chy vidbudet’sya revolyutsiya v ukrains’kii systemi osvity? [Will there
be a revolution in Ukrainian education system?], available at: dt.ua/EDUCATION/
chi vidbudetsya revolyuciya v ukrayinskiy sistemi osviti _.html [in Ukrainian].
Tepla M. Masovi vidkryti onlain kursy v Ukraini: suchasni tendentsii rozvytku,
mozhlyvosti ta dosyagnennya [Massive open online courses in Ukraine: current trends,
opportunities and achievements]. Proceedings from: Innovatsii v biznes osviti. II Mizhnar.
nauk. prakt. internet konf. [Innovation in business education. II International science
and practical internet conference]. Kyiv, KNEU, pp. 82–84 [in Ukrainian].
Batsurovska I.V. Masovi vidkryti dystantsiini kursy: innovatsiina tendentsiya v osviti
[Mass open distance learning courses: innovative trend in education]. Naukovyi visnyk
Mykolaivs’koho Natsional’noho universytetu imeni V.O. Sukhomlyns’koho. Seriya:
Pedahohichni nauky – Scientific Herald of the Mykolaiv V.O.Sukhomlinskyi National
University. Series: Pedagogical Sciences, 2015, No. 1, pp. 31–34 [in Ukrainian].
Lyashenko O.M., Prots I.I. Masovi vidkryti onlayn kursy: nova tekhnolohiya
navchannya chy mif? [Massive open online course: new educational technology or myth?].
Molodyy vchenyy – Young Scientist, 2016, No. 4 (31), pp. 118–121 [in Ukrainian].
Tolstosheeva I. Transformatsiya onlayn kursov: glavnye trendy, chto izmenilos’ i
pochemu vse budut platit’ [The transformation of online courses: the main trends, what
has changed and why everyone will pay], available at: te st.ru/2017/02/22/
transformatsiya onlajn kursov glavnye trendy chto izmenilos i pochemu vse budut
platit/ [in Russian].
Koval’ M. Investitsii v obrazovatel’nye startapy Evropy vyrosli v 2 raza do ~23 mln
[Investments in educational startups in Europe grew 2 times to ¢ 23 million], available at:
www.imena.ua/blog/edukwest investment/ [in Russian].
Salmon F. Udacity’s model, available at: blogs.reuters.com/felix salmon/
/01/31/udacitys model/.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Економіка України
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.