РОЛЬ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ У СУЧАСНОМУ “ОСВІТНЬОМУ ЛАНДШАФТІ”

Автор(и)

  • Валерій ОСЕЦЬКИЙ Київський національний університет імені Тараса Шевченка
  • Ірина ТАТОМИР Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка

Ключові слова:

масовий відкритий онлайнBкурс, освітній стартап, навчальний хаб, монетизація освіти

Анотація

Показано, яку роль відіграють масові відкриті онлайнBкурси в організації системи дистанційного навчання. Дано оцінку топовим світовим ресурсам у сфері онлайн-освіти.
Обгрунтовано індикатори оцінювання якості та ефективності масових відкритих онлайн-
курсів, що стосуються завершеності курсу, категорії осіб, які відвідують онлайн-платформи, та рівня відкритості й доступності курсу. Визначено шляхи фінансового утриB
мання більшості впливових освітніх платформ і запропоновано заходи, які сприятимуть швидшому долученню національних освітніх установ до міжнародної практики популяризації електронного формату навчання.

Посилання

Eagleton T. The slow death of the university. The chronicle of higher education.

, № 5, available at: chronicle.com/article/The Slow Death of the/228991/.

Rakhmistryuk I. Chy vidbudet’sya revolyutsiya v ukrains’kii systemi osvity? [Will there

be a revolution in Ukrainian education system?], available at: dt.ua/EDUCATION/

chi vidbudetsya revolyuciya v ukrayinskiy sistemi osviti _.html [in Ukrainian].

Tepla M. Masovi vidkryti onlain kursy v Ukraini: suchasni tendentsii rozvytku,

mozhlyvosti ta dosyagnennya [Massive open online courses in Ukraine: current trends,

opportunities and achievements]. Proceedings from: Innovatsii v biznes osviti. II Mizhnar.

nauk. prakt. internet konf. [Innovation in business education. II International science

and practical internet conference]. Kyiv, KNEU, pp. 82–84 [in Ukrainian].

Batsurovska I.V. Masovi vidkryti dystantsiini kursy: innovatsiina tendentsiya v osviti

[Mass open distance learning courses: innovative trend in education]. Naukovyi visnyk

Mykolaivs’koho Natsional’noho universytetu imeni V.O. Sukhomlyns’koho. Seriya:

Pedahohichni nauky – Scientific Herald of the Mykolaiv V.O.Sukhomlinskyi National

University. Series: Pedagogical Sciences, 2015, No. 1, pp. 31–34 [in Ukrainian].

Lyashenko O.M., Prots I.I. Masovi vidkryti onlayn kursy: nova tekhnolohiya

navchannya chy mif? [Massive open online course: new educational technology or myth?].

Molodyy vchenyy – Young Scientist, 2016, No. 4 (31), pp. 118–121 [in Ukrainian].

Tolstosheeva I. Transformatsiya onlayn kursov: glavnye trendy, chto izmenilos’ i

pochemu vse budut platit’ [The transformation of online courses: the main trends, what

has changed and why everyone will pay], available at: te st.ru/2017/02/22/

transformatsiya onlajn kursov glavnye trendy chto izmenilos i pochemu vse budut

platit/ [in Russian].

Koval’ M. Investitsii v obrazovatel’nye startapy Evropy vyrosli v 2 raza do ~23 mln

[Investments in educational startups in Europe grew 2 times to ¢ 23 million], available at:

www.imena.ua/blog/edukwest investment/ [in Russian].

Salmon F. Udacity’s model, available at: blogs.reuters.com/felix salmon/

/01/31/udacitys model/.

##submission.downloads##

Опубліковано

16.10.2024

Як цитувати

ОСЕЦЬКИЙ , В., & ТАТОМИР , І. (2024). РОЛЬ МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ У СУЧАСНОМУ “ОСВІТНЬОМУ ЛАНДШАФТІ”. Економіка України, 60(12(673), 86–98. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economyukr/article/view/2017-12-6

Номер

Розділ

Проблеми освіти