ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Валентина ПЛЕСКАЧ Київський національний університет імені Тараса Шевченка
  • Тетяна ЗАТОНАЦЬКА Київський національний університет імені Тараса Шевченка
  • Лілія ОЛЕКСЮК Національна академія державного управління при Президентові України

Ключові слова:

e-комерція, е-торгівля, державна політика у сфері прав споживачів е-торгівлі

Анотація

Здійснено аналіз різних видів забезпечення функціонування сфери е-комерції. Висвітлено склад основних інфраструктурних елементів і тренди електронної торгівлі як виду е-комерції, а також її переваги та недоліки. Описано моделі інституційного регулювання е-комерції з виокремленням ролі європейської моделі. Виявлено проблеми, які заважають розвитку е-комерції. Надано відповідні рекомендації щодо розвитку е-комерції в Україні

Посилання

Bereza A.M., Kozak I.A., Levchenko F.A. et al. Elektronna Komertsiya

[E-commerce]. Kyiv, KNEU, 2002 [in Ukrainian].

Amor D. Elektronnyi Biznes. Evolyutsiya i/ili Revolyutsiya [The E-Business

(R)evolution]. Moscow, Vil’yams, 2001 [in Russian].

Lysenko Yu.G., Andrienko V.N., Ivanov N.N. Informatika i Komp’yuternaya

Tekhnika. Elektronnaya Kommertsiya. Kn. 5. [Informatics and Computer Technology.

E-commerce. Book 5]. Donetsk, Yugo-Vostok, 2004 [in Russian].

Mishchenko V.I., Shapovalov A.V., Yurchuk G.V. Elektronnyi Biznes na Rynku

Finansovykh Posluh [E-business in the Financial Services Market]. Kyiv, Znannya, 2003

[in Ukrainian].

Ponomarenko L.A., Filatov V.O. Elektronna Komertsiya [E-Commerce]. Kyiv,

KNTEU, 2002 [in Ukrainian].

Yurasov A.V. Osnovy Elektronnoi Kommertsii [The Basics of E-Commerce]. Moscow,

Hotline – Telekom, 2008 [in Russian].

Karpenko S. Ob”emy rynka elektronnoi kommertsii v Ukraine. Internet rynok

[Volumes of the e-commerce market in Ukraine. Internet market], available at: https://

www.reclamare.ua/blog/obemy-rynka-elektronnoj-kommercii-v-ukraine/ [in Russian].

Kaluzhsky M.L. Prioritety institutsional’nogo regulirovaniya elektronnoi kommertsii:

Rossiya i mirovye tendentsii [Priorities of institutional regulation of e-commerce: Russia

and world tendencies]. Natsional’nye interesy: prioritety i bezopasnost’ – National Interests:

Priorities and Security, 2013, No. 42, pp. 11–22, available at: www.aup.ru/articles/

marketing/61.files/Kaluzhsky_N0058.pdf [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

16.10.2024

Як цитувати

ПЛЕСКАЧ , В., ЗАТОНАЦЬКА , Т., & ОЛЕКСЮК, Л. (2024). ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В УКРАЇНІ. Економіка України, 60(11(672), 73–84. вилучено із https://nasu-periodicals.org.ua/index.php/economyukr/article/view/2017-11-5

Номер

Розділ

Управління економікою: теорія і практика