СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15407/economyukr.2018.09.139

Ключові слова:

маркетингові комунікації; підприємства роздрібної торгівлі; системний підхід; маркетингові дослідження; моделювання; прогнозування

Анотація

Визначено сутність і особливості маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі. Обгрунтовано принципи управління системою маркетингових комунікацій. Для
реалізації цих принципів рекомендовано імплементувати у процес управління комунікаціями додаткові специфічні функції. Проведено апробацію запропонованого методичного підходу за матеріалами підприємств роздрібних торговельних мереж на ринку України. Обгрунтовано заходи щодо вдосконалення системи маркетингових комунікацій підприємств роздрібної торгівлі та виконано прогнозування комунікативних ефектів цих заходів.

Посилання

Smith P.R. Marketingovye Kommunikatsii: Kompleksnyi Podhod [Marketing Communications: an Integrated Approach]. Kiev, Znannya-Pres, 2003 [in Russian].

Shults D.E., Tannenbaum S.I., Lauterborn R.F. Novaya Paradigma Marketinga: Integriruemye Marketingovye Kommunikatsii [The New Marketing Paradigm: Integrated Marketing Communications]. Moscow, INFRA-M, 2004 [in Russian].

Yadin D. Marketingovye Kommunikatsii: Sovremennaya Kreativnaya Reklama [Marketing Communications: Modern Creative Advertising]. Moscow, Fair-Press, 2003 [in Russian].

Upravlenie Roznichnym Marketingom [Retail Marketing Management]. D. Gilbert (Ed.). Moscow, INFRA-M, 2005 [in Russian].

Sallivan M., Edkok D. Marketing v Roznichnoi Torgovle [Retail Marketing]. St. Petersburg, "Neva" PH, 2004 [in Russian].

Androsova T.V., Kot O.V., Kruglova O.A., Shtal' T.V. Marketyngovi Komunikatsii v Zabezpechenni Konkurentospromozhnosti Pidpryemstv Torhivli na Mizhnarodnomu Rynku [Marketing Communications in Ensuring the Competitiveness of Trade Enterprises in the International Market]. Kharkiv, KhSUFTT, 2009 [in Ukrainian].

Dainovs'kyi Yu.A., Baluk N.R., Basii N.F. Stan ta perspektyvy rozvytku marketyngovykh komunikatsii pidpryemstv optovoi ta rozdribnoi torhivli [Status and prospects of development of marketing communications of enterprises of wholesale and retail trade]. Pidpryemnytstvo i torhivlia - Entrepreneurship and trade, 2017, Iss. 21, pp. 30-35 [in Ukrainian].

Dubovyk T.V. Upravlinnya integrovanymy internet-marketyngovymy komunikatsiyamy pidpryemstv torhivli [Management of integrated internet marketing communications of trade enterprises]. Extended abstract of Doctor's thesis. Kyiv, KNUET, 2015 [in Ukrainian].

Karpenko N.V., Yaloveha N.I. Kompleks Marketyngovykh Komunikatsii u Stratehichnomu Upravlinni Marketyngovoyu Diyal'nistyu Pidpryemstva [A complex of marketing communications in the strategic management of marketing activities of the enterprise]. Poltava, PUET, 2012 [in Ukrainian].

Sova V.V. Informatsiine zabezpechennya integrovanykh marketyngovykh komunikatsii pidpryemstv torhivli [Information support of integrated marketing communications of trade enterprises]. Extended abstract of candidate's thesis. Kyiv, KNEU, 2014 [in Ukrainian].

Stetsenko V.V. Orhanizatsiino-ekonomichnyi mekhanizm upravlinnya marketyngovymy komunikatsiyamy v orhanizatsiyakh spozhyvchoi kooperatsii [Organizational and economic mechanism of management of marketing communications in organizations of consumer co-operation]. Extended abstract of candidate's thesis. Poltava, PUET, 2012 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

07.10.2024

Як цитувати

ЛАБУРЦЕВА , О., & АЛДАНЬКОВА , Г. (2024). СИСТЕМА МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ. Економіка України, 61(9(682), 139–152. https://doi.org/10.15407/economyukr.2018.09.139

Номер

Розділ

без розділу