Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти
Стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 року
DOI:
https://doi.org/10.15407/visn2022.04.054Анотація
У доповіді висвітлено широке коло проблем, пов’язаних зі змістовим наповненням історичної освіти в Україні, що в нинішніх умовах трансформуються в питання національної безпеки. Відзначено вагомий внесок академічних установ історичного профілю у формування змісту історичної освіти. Наголошено на необхідності прийняття концепції історичної освіти для 12-річної школи, відновлення повноцінної наукової експертизи підручників за участю профільних інститутів НАН України, розроблення актуальних проблем історичної дидактики, публічної історії та популяризації історичних знань.

##submission.downloads##
Опубліковано
2022-04-27
Як цитувати
Удод, О. А. (2022). Проблеми формування змісту історичної освіти в Україні: інтеграція науки і освіти: Стенограма доповіді на засіданні Президії НАН України 23 лютого 2022 року. Visnik Nacional Noi Academii Nauk Ukrai Ni, (4), 54–58. https://doi.org/10.15407/visn2022.04.054
Номер
Розділ
З КАФЕДРИ ПРЕЗИДІЇ НАН УКРАЇНИ