Соціологічний тест «Політичне крісло» для оцінки якостей та діяльності Президента України
За матеріалами наукового повідомлення на засіданні Президії НАН України 31 березня 2021 року
DOI:
https://doi.org/10.15407/visn2021.05.072Ключові слова:
соціологічний тест, Президент України, валідністьАнотація
У статті наведено результати застосування соціологічного тесту «Політичне крісло» у репрезентативному опитуванні дорослого населення України. На основі отриманих результатів зроблено висновок про високі показники факторної валідності тесту, оцінено діяльність Володимира Зеленського на посаді Президента України за емоційним, особистісним та професійним критеріями, а також за критеріями наявних та очікуваних досягнень. На цій основі виявлено загальний патерн в оцінках (найвищі оцінки спостерігаються за емоційним критерієм та критерієм очікуваних досягнень, а найнижчі — за професійним критерієм) та три рівні підтримки політика (безумовний, додатковий і можливий).
Посилання
Avanesov V. Tests in sociological research (Testy v sotsiologicheskom issledovanii). Moscow: Nauka, 1982 (in Russian). https://www.isras.ru/files/File/publ/Scan_2018/Avanesov_Testy_soc_issledovanii_1982.pdf
Oliver R. Customer Satisfaction Research. In: Grover R., Vriens M. (Eds) The Handbook of Marketing Research: Uses, Misuses, and Future Advances. Sage, 2006. P. 569–587. DOI: https://doi.org/10.4135/9781412973380
Dembitskyi S.S. Factors of satisfaction of the population of presidential authorities in Ukraine (2000–2012). Ukr. Socium. 2012. (3): 31-42. DOI: https://doi.org/10.15407/socium2012.03.031
